У Києві обговорювали виконання Національної програми відновлення мостів. Зокрема йшлося про фламгаманський об’єкт проекту – запорізькі мости. Як зазначила виконавчий директор iC consulenten Ukraine Олена Рибак, це будівництво під особливим контролем незалежного технічного нагляду.

Наші інженери працюють на Запорізьких мостах 24 години на добу. На сьогодні постійно на об’єкті знаходяться близько 20 людей. Що ми контролюємо? Якість матеріалів та обсяги виконаних робіт, якість виробів та конструкцій, процес розробки проєктної документації, а також значну увагу приділяємо безпеці довкілля за міжнародними стандартами. Всі процеси фіксуються щоденними звітами. Ми проводимо також додаткові дослідження міцності, стійкості, здійснюємо щотижневий лабораторний контроль. Ми перевіряємо сертифікати якості усіх матеріалів на будівельному майданчику, — зазначила Олена Рибак.

Нагадаємо, сьогодні роботи на будівництві автомагістралі через Дніпро проводяться в режимі 24/7. На всіх спорудах і будмайданчику в Кривий бухті працюють більше 500 чоловік. На верхової частини вантового моста тривають зварювальні роботи стиків між секціями прогонової будови. Генпідрядник обіцяє закінчити цей об’єкт до кінця року.

На низової частини плавкран «Захарій» доставляє і монтує тимчасові і монтажні опори під пролітна будова.

Після того як будуть змонтовані всі тимчасові конструкції, плавкран почне доставляти секції прогонової будови. Цей міст планується закінчити в 2022 році.

На балковому мості виконуються роботи з опускання прогонової будови на опорні частини. Мостобудівники також армують сьому захватку під’їзду з боку Хортиці.

На споруді №5 залишилося облаштувати ще три захватки. З боку Хортицького району потрібно буде провести армування і забетонувати сім захваток.