На початку цього тижня мостобудівники за допомогою плавучого крану LK-800 (“Захарій”) змонтували першу секцію прогонової будови низової частини вантового мосту (споруда № 10-н), який входить до складу будівництва Автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжя.

Будівництво запорізьких мостів є флагманом президентської програми “Велике будівництво”, тому роботи на об’єктах у Запоріжжі ведуться безупинно з моменту відновлення будівництва у 2020 році.

До кінця поточного року планується відкрити для руху верхову частину вантового мосту, а низову частину — в наступні роки. Проте, мостобудівники паралельно виконують роботи по зведенню й низової частини мосту.

Процес монтажу секцій низової частини мосту аналогічний процесу, що відбувався по верховій частині. Металеві секції доставляють з будмайданчика в районі Кривої бухти, що за 7 км від об’єкту будівництва, а потім монтують їх на тимчасові опори. Після зварювання секцій в єдину прогонову будову, вони будуть кріпитись на ванти та опускатись на проєктні відмітки.