Початок опалювального сезону та питання субсидій на комунальні послуги для населення обговорили сьогодні під час наради голови Запорізької облдержадміністрації Олександра Старуха з керівниками структурних підрозділів. 

Як розповів директор Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Віталій Литвиненко, опалювальний сезон у Запорізькій області стартував успішно — на сьогоны тепло подається у 99,4 % житлових будинків регіону. Поки що за технічними причинами без опалення лишаються 29  будинків у Запоріжжі, та 2 у Бердянську — відповідні служби вирішують цю проблему. 

Централізовано отримують опалення 96% закладів дошкільної освіти та 84% шкіл. Решта — перебуває на дистанційному навчанні або на карантині чи має альтернативні джерела опалення. 

Заступник директора Департаменту  соціального захисту населення ЗОДА Катерина Кривошей розповіла про стан із субсидіюванням населення. Сьогодні в області субсидію на комунальні послуги отримує 96,9 тисяч домогосподарств, в жовтні вони отримали субсидій на  81.5 млн грн. Державну допомогу у виді пільг одержали  57, 4 тисячі пільговиків на суму 33,1 млн гривень.З початку року на виплату житлових субсидій з державного бюджету спрямовано 973,7 млн грн,  на виплату пільг спрямовано 313,5 млн гривень.

На сьогодні субсидії перераховано з урахуванням червоної зони карантину, оскільки на період карантину для регіонів із встановленим «червоним» рівнем епідемічної небезпеки, незалежно від кількості днів дії карантину зазначеного рівня епідемічної небезпеки на місяць, територіальні органи соціального захисту населення будуть проводити розрахунок житлових субсидій з урахуванням збільшених на 50 відсотків соціальних нормативів, у межах яких надається субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, що встановлені підпунктами 2-6 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування». 

Також Катерина Кривошей зазначила, що всі відділення соціального захисту населення працюють у дистанційному режимі — отримати консультацію можна за допомогою інтернету, месенджерів або телефоном.