У Запоріжжі триває будівництво автомагістралі через Дніпро. Цей об’єкт не дарма зветься флагманом президентської програми “Велике будівництво”, адже  є наймасштабнішим й найамбітнішим в Україні.

«Запорізькі мости», це не просто комплекс мостів через річку, а ще й 9,1 км транспортного сполучення, що складається з шести дорожніх розв’язок та 26 штучних споруд.

На одній з таких споруд  днями розпочались масштабні роботи. Мова йде про споруду № 18 — залізничний шляхопровід довжиною 161 м,  що проходить вздовж вулиці Тюленіна, під яким буде влаштовано проїзд автотранспортної  магістралі.

Насправді, підготовчі роботи з влаштування шляхопроводу розпочались ще в 2007 році. Тоді поряд з існуючим насипом, по якому пролягає залізниця, було влаштовано тимчасовий насип з піску та суглинку, об’ємом близько 40 тисяч кубічних метрів, для перенесення залізничних колій на період виконання робіт з будівництва шляхопроводу. Насип було укріплено шпунтовою огорожею.

У 2021 році роботи на цій споруді поновились. Проект виконання будівельно-монтажних робіт з перенесення колій було узгоджено з Укрзалізницею, після чого було виконано безпосередньо перенесення парної та непарної залізничних колій. Потім будівельники виконали підготовчі роботи для монтажу страхувальних пакетів.

Зараз на споруді № 18 розпочались роботи з розбирання існуючого насипу залізниці. Після того, як насип буде ліквідовано, на його місці будівельники зведуть шляхопровід, на який будуть перенесені залізничні колії з тимчасового насипу.

Таким чином, шляхопровід споруди № 18 буде виглядати та мати таку ж функціональність, що й залізничний шляхопровід на острові Хортиця, під яким проходить автодорога.