LK-800 повернувся до роботи, вчора 23 червня, відбувся черговий важливий етап будівництва Автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжя — мостобудівники змонтували другу секцію верхової частини вантового мосту.

Секція прогонової будови вагою близько 700 тонн була завантажена з викочувального пірсу будмайданчика в районі Кривої бухти на несамохідний плавкран LK-800 приблизно о п’ятій ранку. За допомоги буксирів кран із секцією на борту, пройшов близько 7 км Дніпром до місця монтажу. Приблизно о дев’ятій ранку LK-800 вже був на об’єкті будівництва вантового мосту.Там кран було пришвартовано у проектне положення між тимчасовим опорами. За точністю встановлення крану спостерігали геодезисти, представники проектної організації, технічного нагляду, а також фахівці Служби автомобільних доріг у Запорізькій області. Лише після цього, LK-800 почав піднімати секцію прогонової будови на тимчасові опори. Близько 13 години плавкран підняв секцію прогонової будови в проектне положення, після чого почався її монтаж на опорах. Завершили монтаж секції на опори мостобудівники близько 14 години. Таким чином, на верховій частині вантового мосту змонтовано вже 2 секції з 6, повідомляє Служба автомобільних доріг у Запорізькій області.

Нагадаємо, будівництво запорізьких мостів є флагманом президентської програми «Велике будівництво».