Після півторарічної перерви, пов’язаної з карантином, у Запорізькій області відновлюється рух приміського залізничного транспорту.

Як розповів голова Запорізької обласної державної адміністрації Олександр Старух – у численних зверненнях до обласної влади запоріжці часто нарікали на відсутність цього виду міжміського сполучення. Залізничний транспорт користується попитом у населення регіону — кожна 10 послуга з перевезення в нашій області це приміські електрички. За рік у Запорізькій області приміський електричний транспорт перевозить близька 3,5 тисяч пасажирів.

Півтора роки не було сполучення, через карантин. Зараз воно повертається — головне людям надати послугу. Залізницею дешевше кілометр проїзду, ніж автотранспортом , тому тим хто живе в межах залізничного сполучення, доцільніше користуватися електротранспортом, — зазначив Олександр Старух.

Зараз на рейс повернулися  30% маршрутів. Поки відновили найбільш популярні– на Нікополь та Енергодар, на черзі – Синельникове та  Бердянськ. Далі «Укрзалізниця» обіцяє поновити рух іншими  маршрутами – з цього приводу ведуть переговори з громадами, адже вони мають взяти на себе фінансові зобов’язання із перевезення громадян пільгових категорій.

-Відновлюємо в першу чергу ті маршрути які доставляють людей в місто на роботу на великі підприємства —  ввечорі та вранці. З огляду на те  що є деякий дефіцит рухомого складу, відновленню підлягають більш населені маршрути. Я думаю що це з точки зору  економіки вірне рішення, поїзди мають приносити якісь кошти і залізниці. Цього року вартість проїзду підвищилася на 8-10%, але, якщо розглядати з точки зору конкуренції – ми в два рази дешевші ніж маршрутка, — розповів начальник служби приміських пасажирських перевезень  регіональної філії Придніпровської залізниці  Юрій Савченко.