Контролем якості робіт на об’єктах президентської програми «Велике будівництво» займаються європейські компанії з гарною репутацією. Наприклад, технагляд за якістю будівництва Запорізьких мостів ведуть австрійці. Ці компанії ніяк не пов’язані з будівництвом доріг. Це не чиновники і не держструктура. Так що їм не можна дати хабар, щоб потім покласти менший шар асфальту, — про це розповів «, — заступник голови Офісу президента, координатор «Великий будівництва» Кирило Тимошенко в інтерв’ю виданню «Факти».

За словами посадовця, для контролю якості при ремонті і будівництві об’єктів програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво», крім тендера на будівництво і ремонт доріг, розігрують окремий тендер на технагляд. Завдяки цьому, наприклад, ширину шару асфальту, зазначеного в документації, неможливо зменшити навіть на міліметр.

Він також підкреслив, що ремонт доріг в рамках «Великої будівництва» Зеленського практично не відрізняється від будівництва доріг «з нуля», адже ремонтники міняють все нижні шари покриття.

«Роботи виконують за сучасними технологіями. До нас ніхто не приділяв такої уваги капітального або середнього ремонту. Зараз якість — це умова номер один. Всі дороги, зроблені  минулого року , чудово пережили зиму. Багато хто передрікав, що навесні разом зі снігом зійде і асфальт, а ми взагалі не хвилювалися «, — сказав координатор» Великий будівництва «.

Тимошенко зазначив, що на відремонтованих трасах діє гарантійне обслуговування (це 5-7-10 років, в залежності від категорії), так що підрядник зобов’язаний не тільки якісно побудувати дорогу, а й обслуговувати трасу.

Нагадаємо, раніше Кирило Тимошенко повідомив, що планом президентської програми на 2021 рік передбачено ремонт і будівництво 6500 км доріг і 245 штучних споруд.