Компанія має змінити форми та методи роботи із абонентами та бути більш приязною до своїх клієнтів.

Як наголошує заступник голови облдержадміністрації Едуард Брутман, кількість скарг на «Запоріжгаз» побила всі рекорди владних та комунальних структур разом узятих. Загалом, з початку року до облдержадміністрації надійшло 824 скарги.

Найчастіше люди бідкаються на працівників «Запоріжгазу», котрих у їхньому прагненні відключити газ у будинку не зупиняє навіть відсутність господаря. Як вказує директорка Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації Марина Барановська, таким чином без блакитного палива залишаються родини із маленькими дітьми, люди похилого віку та інваліди.

За словами Едуарда Брутмана, надалі єдина причина для вторгнення на приватне подвір’я без господаря — це надзвичайна ситуація, наприклад, виток газу. Крім того, технічний директор АТ «Запоріжгаз» Юрій Заставський запевнив, що у період карантину компанія виконує вимоги закону та не відключає боржників.

Другими у рейтингу обурення містян є ремонтні роботи. Днями і тижнями деякі багатоквартирні будинки чекають підключення газопостачання після аварійної ситуації.

Особливо тема ремонту стосується Бердянська. У квітні заплановано проведення аварійного ремонту газопроводу до міста, що означає відключення блакитного палива у більш ніж 115 тисяч жителів міста та сусіднього села Крючова. За словами представників компанії, роботи планується провести протягом п’яти – шести днів, після чого газ почне повертатися до осель бердянців.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *