На вантовому мосту у Запоріжжі мостобудівники працюють водночас на пілонах, а також на верховій та низовій частинах мосту

Вантовий міст, що входить до складу Автотранспортної магістралі через річку Дніпро в м. Запоріжжя, буде найвищим мостом в Україні та восьмим найвищим вантовим мостом в Європі. Не дарма запорізькі мости є флагманом президентської програми “Велике будівництво”.Станом на сьогодні, 19 серпня, на пілоні з верхової частини мосту вже забетоновано першу після відновлення робіт захватку, висотою 3,3 метри. Зараз виконуються роботи з армування та монтажу опалубки для бетонування наступної захватки. Також на верховій частині мосту ведуться роботи зі зварювання стиків між змонтованими секціями прогонової будови. Паралельно підрядники виконують роботи з піскоструменевого очищення та фарбування секцій.На низовій частині мосту також очищають секції піскоструменевим методом, а також ведуться роботи з влаштування буронабивних паль монтажних опор.

Також роботи в активній фазі ведуться й на підходах до вантового мосту. На підході до низової частини мосту з боку острова Хортиця (споруда № 9) вже виконано опускання прогонової будови до проектних відміток та розпочато монтаж консолей для кріплення опалубки плити проїзду. На верховій частині — виконуються ремонтні роботи на плиті проїзду прогонової будови.

На з’їздах з мосту — а це споруди №№ 11, 13 та 14 — виконуються ремонтні роботи на плиті проїзду прогонових будов.

На споруді № 16 — на заїзді на низову частину вантового мосту — наразі ведуться підготовчі роботи. Там на будмайданчику накопичують металоконструкції для подальшого монтажу.

На сьогодні, на об’єкті будівництва Автотранспортної магістралі працюють 530 працівників генпідрядної та субпідрядних організацій. Роботи від поновлення будівництва тривають у режимі 24/7.